Friday, 27 January 2012

Bosan ! Di malam Hari D;

ermm .. Bosan , Bosan , Bosan 
Biasa nya , malam-malam , kiteorng online kalau keesokan harinye tak skolah lah ..
bile dah malam-malam tu , 
dah pukul 12:30 pagi ke , macam tu , 
Ain memang rase macam tak Selesa @ Bosan ! 
dieorng masih lagi online !
Dieorng ni , memang tak penat ke ? kan ? 
Haissh 
lpstu .. Ain tuka fikiran Ain nak offline
lpstu , bile dah lame-lame tu , 
Ain dah rase mcm tak bosan dah .. 
Ain pegi masok bilik sambong online ..
lpstu , rase bosan lagi .. sekarang ni , 
rase bosan la ni 
hehe
mate Ain mule nak terlelap dah 
haiishh !
Bosan lah ! 
tak pe , kalau dah nak tido nanti , boleh main iPad lagi ! 
ok lah Ain nak tengok TV , atau online game !
okay ! bubye ! 
=')

0 comments: