Thursday, 26 January 2012

Adikku Degil !

Ishh .. korang semua nak taw tak ?
Adik aku ni kan ? 
dia degil sangat 
kalau engkorang tengok peranagi die dari luar memang lah baik hati 
tapi , kalau dari dalam .
heeemmmm .. 
Ain percaya korang tak sanggup nak tengok muka die lagi 
kalau sesiapa yang nak jadi kakak die 
hmmm .. 
percayalah .. korang tak akan sanggup nak jadi kakak die lagi 
and korang rase macam nak ..
macam nak ..
macam nak .. 
MACAM NAK LARI DARI RUMAH ! 
die ni , suke meraj0k skit-skit meraj0k 
skit-skit meraj0k ! isshhh ! cam nak tumb0k je
tapi , kalaau korang nak tumb0k boleh tapi , 
die akan bagi tahu ibu ! 
DEGIL SANGAT ! 
DEGIL !
DEGIL !
DEGIL !
DEGIL Ya Amat ! 
HAIIISHHH .. nak buat macam mane kan ?
kene lah bersyukur ape yang kite dpt 
ni semua Allah yang bagi kat kita 
kita terpakse lah terima ! 
AUSTAGHFIRULLAHHALA'ZIM !  
ok lah ! bubye ! =')

0 comments: