Thursday, 26 January 2012

Swimming =')

Best lah tadi , Kiteorng baru balik dari swimming ! =')
Gilla CC0000LLL air nya ! 
cube lah engkorang rase , 
best gila siioott 
tapi sej0k lah ! ni Ain nak ckp ni , 
Kalau kite pergi swimming , 
kalau engkorang rase sej00k , 
korang kene berendam lame-lame jerk dalam kolam tu 
jangan kluar-kluar pon .. 
nanti engkorang sej00k balik ..
Tdi , Ain penah kene , mase tu , Ain sej00k sangat
lpstu , Ain klua , pastu , masok balik .. 
klua, masok , klua , masok  .. 
lpstu , bertambah sej00k , 
lpstu , Ain ubah fikiran for masok jerk .. tak yah nak klua-klua agi .
bile Ain masok jerk .. memang lah rase nye sej0k sangat 
tapi , kene lah bertahan . nak buat macm mane kan ? 
macam mane nak kembali panas skit . 
lpstu , dah lepas 15 minit tu , dah rase panas skit .. 
haaa .. mc tu lah ! ok lah ! 
Ain dah mals nk cerite lagi .. 
sebena nye Ain memang ade banyak cerite lagi .. 
tapi macm malas larhh ..
ok lah 
Bubye ! =') 
Nice To Meet You ! 
~ |\|u|''u|_  @!n |_ @n@ ~ 

0 comments: