Thursday, 26 January 2012

Bola Jaring SKS7 ;)

Sekolah baru Ain ni , banyak yang berlainan daripada sekolah yang dulu ..
 terutama nya .. adalah Permainan Bola Jaring mereka sangat menyakit kan hati ! 
Macam ni cerita nya ! 
Masa PJ , kiteorng ade nak buat latihan sesaje je nak wat latihan Bola Jaring untuk perempuan je lah .
Mase tu , kiteorng kene baling bola dekat kawan lain , 
Bila Ain baling bola tu .. tinggi je .. dieorng bukannye nak lompat dan sambut 
.. malahan dieorng ..
lagi dieorng tak nak tangkap bola tu ! 
buat tak taw jerk ! 
Ishh .. geram nye !
Impian Ain dekat skolah tu ..
hanya nak jadi .. 
Wakil sekolah untuk Bola Jaring ! 
Tapi ,.. cg tu .. lagi nak marah .. 
memang betul lah ape yang salah nye .. 
kalau pemain lain tu tinggi-tinggi , 
dieorng tak dpat sambut plk .. 
pemain lain yang dapt sambut ! 
Cigku ni pon .. ishhh ! 
sabar je lah ! tak pe ..
Ain akan usahakan kejayaan Ain untuk mencapai ..
Impian Ain untuk jadi Wakil Sekolah untuk permainan 
Bola Jaring .. ! 
Ain cube nak 'catch up ' cara dierong main ! 
ok lah 
sampai sini je Ain post ! k bai !;) 

0 comments: